Most frequently asked questions PHILIPPEGABER

These FAQs are in progress,

If you can not find the answer to your question, do not hesitate to contact Philippe Gaber by phone on +33 (0) 1 56 98 05 21, or by mail via the contact form.

You can also simply enrich these FAQs with your questions that Philippe Gaber will be happy to answer with the help of the contact form.

I am visiting Paris is it possible to order and get my order at the workshop before my departure?

Made in Paris - France ?

Why a manufacturing delay?

Can we come to your shop?

I wish to make a particular embroidery is it possible?

What is the thread used for embroidery?

I want another color for embroidery than those proposed?

Do you embroider other products that are brought to you?

For the Embroidery do you propose a different direction?

Is it possible to have a logo or another Embroidery Style?

Which products can be embroidered?

Is it possible to customize (embroider) a product that I have already purchased from you?

What is PrestaShop Download?

What size for Handkerchief or pocket square ?

GOTS ?

Is it possible to ask for a longer organic sweatshirt at the sleeves and down?

the customization option with initials on sweatshirt / T-shirt possible ?

Is the payment secured ?

I wish an order in urgency is it possible?

Can I place an order on the site and pick up my order at L'atelier?

What are the means of delivery that you offer?

Est-il possible de demander un Sweat Bio plus long au niveau des manches et du bas?

Est-ce que l'option de personnalisation avec les initiales sur sweatshirt / T-shirt est possible ?

Réalisez vous le T-shirt sur-mesure ?

Le paiement est il sécurisé ?

Je souhaite une commande en urgence est-ce possible ?

Je me suis trompé dans la taille, est-il possible d'échanger ?

Oui, tout à fait, vous pouvez tout simplement faire la demande auprès de Philippe Gaber pour vérifier votre taille et échanger votre produit.

Un nouveau délai de fabrication de votre produit en échange sera nécessaire ( Philippe fera tout son possible pour écourter le délais )

Les frais de retour seront à votre charge mais Philippe Gaber vous ré-expédie votre nouveau produit à sa charge.

Nous attirons votre attention sur le fait qu'un échange n'est malheureusement pas possible si votre produit a été personnalisé (brodé).

C'est pourquoi Philippe Gaber vous recommande de ne pas demander de personnalisation (broderie) lors de votre commande si vous n'êtes pas certain de votre taille. Il est d'ailleurs possible par la suite de faire personnaliser votre sweat, T-shirt sur simple demande auprès de Philippe Gaber.

L'équipe de Philippe Gaber qui contacter ?

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